Måste ta tag i mitt liv!! Fredag 8/5-2009

ibland undrar jag om man kan  få ut mer av livet än de man får idag, jag tänker försöka göra en förändring  som leder till det bättre.

jag  började idag att  söka ett halvtidsjobb i bollnäs.,  - possitivt , då ja kommer ut och träffar folk och får lite mer fasta rutiner i min vardag. kanske lär känna nya människor som ja kan  utbyta livserfarenheter med.  och fyller ut  den tid jag inte är på min egen firma!

jag saknar verkligen en  tjejkompis/killkopmis som  jag kan  slapna av med och  göra massa roliga saker med, sånna som ja hade i vallsta när jag  bodde där...
det är inte lätt att skaffa kompisar, och speciellt inte i Edsbyn!!!
alla verkar så ointrisserade och har fullt upp med sitt...

jag är glad att jag har martin. men man behöver vänner också för att fungera.


nä nu ska ja ta en kopp kaffe och sätta mej i solen  och hoppas på  att  dom ringer och vill interjuva mej =)

hej hej 



Kommentarer
Postat av: Ninna

jag finns här :) bara att höra av sig!

2009-05-08 @ 13:42:34
URL: http://ninnnna.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet precis hur du känner. Jag känner precis samm sak här i Bollnäs...

Jag försökte skicka ett sms till dig förr, men du måste ha bytt mobilnummer.

070-2051036 Här har du mitt så kan du messa om du vill.

Kraam

2009-05-12 @ 15:25:11
URL: http://plindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback