vilken smärta! huua 30/4 - 6/5

6/5  Onsdag
idag  är en fin dag ,  sitter på  jobbet och  funderar på att jag måste uppdatera bloggen oftare... och att  det  är  bra att ja har ninna som  på minner mig=)
vägde mig imorse och ja står kvar  på mina  76.5kg    
jag  jagar inte kilona längre... och det är skönt att det inte är en sån besatthet längre...
men ja vill givetvis gå ner till  70 kg.. men ja har ju hela sommarn på mej =) 
ja och linnea ska ju  ha aquapower  i homnatjärn jue=))   och  rocka loss till  rockringar=)
  nu ska ja  ta roddis och  gå en promenad runt jobbet och sedan  blir det lunch=)
 


5/5 Tisdag
idag vaknade jag utan smärtor =)   woho...
åkte till jobbet...  pyla på som vanligt...
plantera lite blommor och  sådde lite fröön =)
senare på kvällen fick ja ont igen  och mådde illa... och  yrsel.
=/  
 men de kunde vara så   i  några dagar sägs de...
 

4/5 Måndag!

martin hjälpte mig på firman  så vi kunde åka lite tidigare eftersom ja skulle till  BM idag.
vi åkte till kilafors och köpte däck innan.
ja...

min nervositet kom krypandes och när jag väl va där känndes de helt ok..  bedövnings sprutan  gick  kanon tänkte : varför har jag gruvat mig för detta?
staven gled ur  lätt som en plätt,   fick  plåster och bandage på armen =)
 sen kommer vi till de som ja trodde va en enkel match!
 att sätta in  spiralen!!!!
la mig i gyn stolen...  hon  börjar  förbereda inaättningen.. ( jag litter och svettas och grinar av smärtan)   fick lite bedövningssalva...     jag tog  någta djupa andetag och  hon för in  spiralen.... FYY FAAN VIKEN SMÄRTA!!!
jag fattar inte hur man ihuvudtaget kan föda barn!
jag  visste inte  om ja skulle klappa i för na eller grina eller skrika,    sen hade ja en sån värt hela kväller så ja låg  stilla och  det högg och ja grina och det värkte... nä huaa....






3/5 Söndag
nu börjar ångesten komma till  besöket hos barnmorskan  imorgon måndag.
ska sätta in en spiral och plocka ut p-staven, och jag är spruträdd  och lite obekväm med gynstolar.
annars  hade vi de gött, =)

2/5 Lördag!
 idag va soft dag , vi  har varit och fiskat och bara mått gott,



1/5 Fredag

japp idag vakna man lite stel och törstig och lite seeg i huvve :P  haha  ja å martin sov på en madrass på golvet och slogs om  ett täcke =)  mysigt!
när vi  vaknat och  ätit frukost och så  så åkte vi hem till edsbyn igen,  och när vi väl  va där så  åkte aväfar,  martin jag  och  henke till färila och  kolla på bil till henke, en vit volvo 740 ( tror ja haha en volvo iaf)
trevlig dag!  grillning på kvällen=)


30/4 Torsdag 

Vilken kväll =)
kanon trevligt hade vi i hällbo=)!
grilla, drack  öl/cider  hade trevligt med kompisar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet precis vad du menar. Att sätta in spiral är det värsta jag har vart med om. Fast jag bara hade typ 100m att köra hem vart jag orolig hur det skulle gå. Sen låg jag bara på soffan och tyckte synd om mig själv hela kvällen. Men nu är det hur skönt som helst, inga problem alls :)

Hoppas det ordnar sig för dig också!

Kramar

2009-05-06 @ 19:52:13
URL: http://plindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback