Tisdag 5/10 2009

Hej hopp
oj ja nu va de alldeles för länge sedan jag skrev igen,  de händer alldeles för mycke i mitt huvve nu för att komma ihåg att skriva =)

Lagret på firman är på fyllt  25 ton hundmat anlände för ca 1 vecka sedan,  och Beställningarna bara forsar in =)
och  jag  jobbar  85% ungefär=)


lite saker som jag haft för mig på fritiden den  senaste tiden är  föjande =)  :

* jag  och  svämor och sväfar har varit och plockat potatis i massor=)
* jag har  ridit regelbundet på hästen ( rätt nöjd över de) vi har kommit över bro fobierna,  nu  kryper vi  nästan över, tidigare  gav vi gärnet, glömde bort att det fanns  räcken  och träd =)
* har varit  i huset mitt och  gjort " höst " i trädgården... hoppas jag får de sålt snart..
* de som är i fokus just nu är att jag och marti har varit och kollat på ett hus vi vill ha =)  får veta mer den 19/10
* jag har  försökt träna 3ggr i veckan.

* jag och roddis har vallat  får =)  han va kanon duktig =)
* sen har ja å roddis  kommit med på  en allmänlydnadskurs på brukshundklubben =)


 



imorgon 07:50 går tåget av till sthlm där blir det  massa möten hit och dit!

nu ska ja te stallet, sen till firman, sen upp till mona och kjell =)


kramar 




Kommentarer
Postat av: Linnea

Roligt att kunna hålla sig lite uppdaterad om va som händer i ditt liv gumman!!! Å ja böjar få julkänslor, helt absurt när det är 30 grader varmt, men igår spelade de till och med "Last Christmas" på resaurangen vi åt på! Skumt!!! =) Roligt att Roddan ha fått valla får, säkert bra för honom att få träna på vad han ska fokusera på liksom! =) Hoppas allt e bra! Kramar

2009-10-13 @ 10:28:28
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback