Vi har köpt hus/gård


Hej igen,  shit, tiden gåt såå fort så fort...

lite saker som hänt :

* Martin och jag  har köpt en går! ett  hemman på 8ha mark,  7 rok  och stora byggnader därtill=)
jag ska på  sikt ta hem  firman så jag kan jobba hemmifrån,  jag ska plocka hem härsten och jag  bara ÄLSKAR  tanken  på att  vara på gården hela dagarna,  jag tycker så mycke om att vara hemma och  Pygla=D
vi flyttar om  ca 6 veckor!  och innan dess!  HUAA vad vi har att packa ner saker, och flytta dm  och packa upp m.m


*  Jag har varit på DOP i sandviken,  de va mysigt,  filmade hela dopet och det va jätte mysigt,    de  va även kul att  träffa familjen och släkten!

* Jag har  mitt hus i vallsta ute till försäljning på Hemnet.se via en mäklare!  hoppas på att få de sålt!



nä nu ska jag jobba vidare =)



hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh...ja e lite avundsjuk! =)

Kram på dig bästatste Mia

2009-10-28 @ 03:41:03
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback