Måndag 6/4



Idag vaknade jag helt av mej själv tidigt=)  skönt, solen  bländade mig genom persiiennerna så det  va kanske därför :P
jag har  packat  skapligt med odrar idag på jobbet, kul=) roligt när det flyter på.

har även varit  i långhed och klippt mig, lite udda kännsla, hemma hos en  Bonntant i en köksvrå, lite läskigt när det inte va en riktig salong och så..  men ja blev faktist nöjd=)   och  billigt va de:P

när ja hade klivit upp idag  så  vägde jag mej och mätte mig överallt.
- 1 cm i midjan   totalt   - 15cm
- 1 cm runt bysten   totalt  - 10cm
- 1 cm runt " rumpen"  totalt  - 12cm
- 1 cm runt låret  totalt - 6cm

+ 1kg på  vågen  :(    väger nu 81,4 kg    total viktminskning -15kg  ( vägde hela 96kg ) 

 nu till nått helt annat!
jag har  hittat en ny sadel till hästen!
 ska ev  åka och hämta den imorgon i arbrå och  prova den ett tag=)  kanon kul, har inte bytt sadel på 10 år =)
kan behövas.

nu ska jag gå och bada och  fundera på meningen med livet =)
hej hej !


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är Mjuss! Går viktminskingen bra tycker du? Får du offra mycket? Vilken metod använder du?

Keep up the good work!

Kram

2009-04-08 @ 13:46:23
URL: http://plindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback