Helgen! och Måndag

I lördags va jag och Martin på veteran marknad i falun=)
mycket folk och mycket saker! mev vi fyndade en del roliga saker.
på kvällen åkte jag till sandviken och umgicks med farmor lite och  min familj. trevligt.
på Söndagen  firade jag min syster dotter Irma, hon fyllde 3 år.
kul att höra alla komentarer att  jag har gått ner i vikt,  i mina tankar så har jag   inte gått ner  så mycket och tycker att jag är tjock och mår dåligt över det...  tycker min mage / rumpa är  i överflöd och passar inte alls in på mej...
jag hoppas det bara är en fas jag är i och att detta går över snart, för jag vill må bra och inte ha några komplex över mig själv.... kollar jag på vågen så står den ju på 16 kg mindre än vad den gjort innan... midje måttet visar 14cm mindre än när ja började...  men min tanke säger nå helt annat!

idag  har jag  smidigt rktigt bra ideer  på firman, och hoppas dom  är bra=)
 det visar sig snart isådannafall=)

hur som hells!
ikväll skall jag  jobba x-tra på  Berung.
väl behövligt- min ekonomi är tung just nu...

tack och hej!


Jag Längtar till sommarn
då ska vi  husvagna och  ha de gott=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har gjort ett fantastiskt jobb Mia! Du får inte tro något annat... Och ofta är det just tankarna man måste komma över för att komma vidare. Så man orkar kämpa, och kroppen vänjer sig fort så man måste hela tiden "chocka" den på olika sätt för att uppnå samma resultat som kanske kom lätt i början.



Ingenting är omöjligt!



Keep up the good work!

Kraam

2009-04-08 @ 13:57:52
URL: http://plindis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback