9 maskiner tvätt idag! phuu

idag  klev jag upp kl 7 och började tvätta för fulla muggar. totalt 9 maskiner tvätt,  helt sanslöst....
som tur är så va de fint väder idag  så ja hängde ut det mesta på balkongen,  ska nog hämta in det snart..
när jag va klar med all tvätt så åkte jag till homna och bytte bil med martin, han hade fixat  forden min inför  andra besiktningen som ska ske innan ons.
'sen åkte jag  iväg till stallet  och red i ca en och en halv timme.  när vi ridit klart så shamponera jag hästen och tvätta han=)
jag  provade även  nya sadeln idag, den va jätte skön att  rida i!  och den passa skapligt på flashy.

jag har  hela dagen lidit av besvärlig mensvärk=(  och apoteket har inte öppet så ja kan hämta ut  mina piller! =/

nu ska ja bädda ner mig i sängen och  tycka synd om mig själv en stund och hoppas på att  martin kommer hem. saknar han..

Glad påsk på er alla!

ps  imorgon är det väg dag igen =)  

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback