Helgen Fredag- Söndag

Fredag:

Klev upp tidigt dag,  åkte och  jobba några timmar sedan  bar det iväg  till bollnäs för att handla Mat m.m
han inte mer än att koma hem och  slänga in varorna i kylen så  åkte jag till stallet och red.
Det va en ovanlig  ridtur som höll på att sluta i diket med hästen över mig,  Dumma skoterförare som inte har vett i huvve och stanna när dom ser att hästarna blir skiträdda och  sparkar och  tok kutar  ( ändå åkte han bakom oss)
kom hem vid  6 tiden från stalletm  å t lite mat  och gick och la mej vid 8 tiden.

Lördag:

 klev upp kl 01:15  
började packa massäk m.m  sen åkte vi till Homna och packa i bilen sedan åkte vi till sveg  det  va dax för ANGLING
=)

vi hade  ca 30 don ute , vid 10 - 11 tiden  va det så fruktansvärt varmt ute så vi började klä av oss, overolerna och gick i  byxor och  tröja. En helt kanon underbar  dag säkert en   13 - 14 grader  varmt ute.
Kanon bra sällslkap =)  svämor och sväfar jag och Älskling. och  Roddis såklart =)

en lång  och Härlig dag i solen gav även ett  knallrött sken i ansiktet =) 
 vi fick ihop  35gäddor  och  ett 20tal  abborrar.



Söndag : 

Kl är nu 14:15   och jag ska iväg  och jobba kl  15:00  så det blir att slappa framför tv.
 räkna ut att vi har sovit i ca 12 timmar inatt :P 


det va allt för denna gång.

hej så länge .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback