Tisdag 21/4 till Tisdag 28/4

Hej hopp!
nu va det sådär längesedan jag skrev igen,
 har  hänt så mycket och har jobbat en hel del  så tiden har inte räckt till!!

28/4 Tisdag ( idag )

Idag va det segt att stiga upp, men et gick, man är väll ovan =P

stälde mig på vågen idag och   här kommer resultatet!

midja - 1cm     totalt   -  17 cm
byst - 1 cm       totalt    - 10,5 cm
Höft - 2cm        totalt    - 15cm
 
Lår  - 1 cm     totalt    - 8cm

VÅGEN VISAR  76,5kg    total viktminskning  - 20kg  =D 

helt offatbart att  jag har gått ner hela 20 kg,  jag kan inte ens tänka mej hur det va att  väga så mycket som  96 Kg
 hjärnan hänger inte med jag ser mig själv som en  tjock person, och det  släpper nog inte i första taget... men ja märker på kläder och så att jag  gått ner...  men ja ser  fortfarande  en tjock person i spgeln när jag tittar.

har inte riktigt bestämmt vad ja ska fira med =)

Mitt delmål är  70kg
 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21 Tisdag


Martins födelsedag! =)


bjöd på tårta på martins jobb  och  dom verkade gilla den=)

för övrigt va det en vanlig dag (  minns inte riktigt va vi gjorde..



22 Onsdag.


idag städade jag lägenheten och bytte gardiner=)


23 Torsdag!


Mina vänner från vallsta/arbrå  (  marre/ Märta och  jullan och jag sullulla  )  ;) haha
kanon trevligt, vi åt mat och spelade kort och nelly och  roddis lekte och allt va kanon.
missa vattengympans sista gång  för hösten, men de gör inget...

24 fredag

idag bytte vi till sommardäck på  forden=)   alliminiumfälgar   =)   va även in på rusta och  köpte 2st nya bilsterio och högtalare  och en hel del verktyg=))
sen  stöka jag av de ja skulle på jobbet och va till hästarna och fixa ( va hästvakt idag)

sen bar det iväg till sandviken=)

på kvällen när jag kom fram så va det kortkväll med familjen  ( vi va 8st  + 4 barn ) 
dom spelar kort 1 ggr i veckan och  då  spelas de   ginrummy ( tror de stavas så) 
kanon roligt spel, saknar de...  senaste 4 åren har det blivirt dåligt, annars va ja me nästa varje vecka.
jag vann iaf=))    5 poäng mindre än veteranen ( farmor)   som  brukar vinna annars.


25/4  Lördag!

idag  har det varit en spännande dag!
när vi vakna åkte jag och mamma till mormor och morfar och  tog en kaffe och gick med hundarna en sväng där...

sen åkte vi  till bodås  till gruvan där,  till pappas jobb,

då fick vi oss en  guidad tur  på  whisky lagringen  nere i gruvan,
har aldrig sett så mycket whisky  i mitt liv och  guud vad gott det lukta =))
en upplevelse!!!   

på kvällen  blev det grilla med sväfar och svämor i homna  gott=))

sen åkte jag och sväfar  på  björnsafari  som slutade i att v i körde fast långt inne i skogen  utan  teckning på mobilen!  vi  fick  gå  nästan helavägen hem innan  vi kunde ringa efter martin och grävaren =)

26/4  Söndag

klev upp  9  pkte till homna...
 sen   fick martin för sej att köpa fälgar  i  huddik....
så  vi hoppa in i bilen och  åkte till huddik.... och köpte fälgarna,
kom hem  kl  15:15  och började jobba kl  16:00 - 02:15
 =))



27/4  Måndag

det  gick bra att kliva upp och jobba på min firma idag trots nattskifftet=)
 hade en hel del att göra =)   kul när det rör på sej..
åkte till stallet och dona  och hem och laga matlåda och lunch och duscha m.m  sen iväg och jobba vi  16:00




Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej hej!!! Har varit lite dålig på att läsa din blogg insåg ja just... =)Jadu Mia, 20 kilo är inte dåligt de inte!!! Å de syns på dig ska du veta!!! Å fler kilon ska bort i sommar när vi kör vattengympa i homnatjärn! =) haha, vacker syn de kommer att va! Hoppas allt e bra! Kram

2009-04-29 @ 11:10:58
Postat av: Carro

WOW, vad duktig du är..

saknar dig..

ha de bäst.

kram kram

2009-04-29 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback