Torsdag

Hej Alla trogna läsare, om det finns några =)   ( hoppas går ju)
 gud vad tiden går fort..  och  har helt och hållet inte hunnit med att blogga,
 jag har under vecka jobbat 2skift 10-16 på  firman min   16 -.02:15 på Berung  lite jäktigt =)

veckan har varit bra tycker ja. ja har  möblerat  om  på jobbet,  så det blir mer trivsammt , plus att jag har städat =)
rätt som det va så dök artin in med  nya crosskläder åt mej =) 
så nu har jag en hel uppsättning med, stövlar, hjälm, ryggskydd njurbälte, knä/armbågs skydd  samt cross byxer/tröja =) 
Imorgon ska jag rida Flupp =)) spännande han har stått i 2 veckor :D

nä nu  blir det kväller!
godnatt gott folk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback