Nu är det slut på sommarn!


Så nu kommer jag uppdatera denna blogg ofta=)

Jag har  börjat träna 3 dagar i vecka på alfta rehab , pga problem med min höft.  
 jag har  börjat  rida igen på min häst, vilket det har varit dåligt med  nu  under sommar,  han  fick  även ett par nya skor idag, han har ömma lite barfota.
 imorgon ska jag iväg och träna=)    och på  torsdag nästa vecka ska jag på vattengympa=)

jag och  martin har varit på semester i norge,  lägger upp lite bilder på de,

jag  går  och drömmer om min  målvikt på 70kg  still  on  76. med de kommer väl!

idag har  vi haft  sopmöte på företaget! e-bingo ,  nor cout, och jag å linda.  vi fick lära oss hur viktigt det är att  källsortera och  så  fick vi lära oss vad som ska vara vart m.m   jätte spännande!


det spöregna första morgonen vi campa i helekoptern,   här tar roddis skydd under paraplyt =) *hehe* smart han!




utsikten från stugan vi  bodde i hos faster och  farbror!  underbart!

här njuter jag av solen  och  Roddis vill bara leka=)
Martin och roddan  och Denis=)
Ett  jättefint vattenfall!
ett jättefint vattenfall  vi stanna och titta på =)


kort taget i farten på väg hem till  faster och farbror.....


Fiske Hunden!



vi hitta sjukt mycke hjortron  när vi gick runt en sjö och fiska, vi fick  3 öringar i den sjön!



Här fiska vi bäck öring!    totalt fick  vi 7 st öringar denna dag!



och när vi skulle hem hitta vi massor av  hallon!!! helt sjukt, de va som att plocka rövinbär fast det va halon så tått  satt dom....


så på kvällen  blev det hjortron och  hallon paj som jag  gjorde=)




roddis spanar in hönsen och änderna=)


utsikt från helikoptern  där  vi campa fre-sön på gardemoens gammla flygfält,  dragracing för hela slanten ;)
och självklart vw träff ( bara luftkylda)

här är mina favvosar i dragracing =)  BUSSAR =)))) !!!!!!!

Bubblor funkar oxå=)


jag har hittat min klara favorit  en SWIMVAGEN! kan köras både p land och i vattnet,  användes under 2a världskriget!


på vägen hem efter vår underbara vecka så a roddis en aningen trött....  han satt och sov... haha

det va allt för idag!

nu ska ja

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vilka fina kort du har tagit! Jag vill oxå åka dit nån gång.. Känns som ett projekt bara att åka till Ica med hela familjen så det får väl vänta.. pok sis

2009-08-27 @ 17:29:23
URL: http://bullmammas.blogg.se/
Postat av: sofie

heey vi är också bug bus lovers...allt awesome förutom försök att släppa tillbaka bäck öring, dom är gamla och viktig.. och börjar bli väldigt ont om..



kramar / sofie



2012-03-29 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback