Vi har förlovat oss =)

Hej!
nu va det sådär längesedan  jag blogga igen...
skämms på mej

jag har  hunnit följande=)

* Varit  på BUG RUN  i mantorp  tors- sön
* vi har FÖRLOVAT oss =)   5/6-2009 - underbart.
* jag har  haft världens  jobbigaste förkylning:S
* jobbat  xtra på berung
* tvättat  :P


idag  måndag är jag  lite trött..  blev sent igår, laga god mat  och kolla på film . 
 sen  springer jag  som en tok  mellan tvättstugan och lägenheten =)
har varit på
firman en stund idag, men ska dit senare,  då ja tvättar  mellan  12 - 17  idag...

ang viktnedgången  så står ja stadigt stilla på  76kg!
men målet är 70kg

jag längtar tills vattengympan börjar igen!


på  torsdag åker vi till  orsa och  blir där över helgen ,
vi ska husvagna och  kolla på drag racing.

kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback