25/3 2009 =)

Idag har jag varit till gynläkaren i bollnäs på  Återbesök, det har gått  5 mån sedan operationen och  hon sa att det såg bra ut,  men jag inväntar svar som ja får om   nån vecka! =)

idag har jag varit duktig och druckit ca 2 liter vatten och även  gått en stund.

just nu kollar jag på Anna Skipper  Du är vad du äter!
och jag är rätt nöjd att jag inte äter chips och  svullar godis längre,  ska jag vara ärlig har jag inget sug efter sånt längre, är jag lite sugen  så  går jag och dricker lite vatten, ja kan ev  bubbla lite vatten.

ikväll skall jag  på årsmöte på EdsbyGympan, hoppas det  blir givande=) glad att Linnea Pushar på mig, annars  händer det inte så mycket :P  

längtar  till söndag, då ska jag påka till sandviken och fira min syster dotter=)  och  träffa hela min familj =)  det blir allt för sällan.

hej så länge gott folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback