Tisdag 24/3


Nu har ännu en dag gått och jag har  hunnit gjort det jag ska tycker ja,  dock skulle jag behöva klliva upp lite tidigare på mornarna!
jag och roddis har varit på firman  och lekt och packat varor idag.
sedan åkte jag iväg och åt lunch med min sambo!
efter det   for jag och Roddan  till stallet och  pysslade om  hästen.
nätt och jämmt han vi hem så skulle jag iväg på träningen, styrke gympa  blev det idag,  hua vad jobbigt det va idag, svettenbara rann av mej  , plus att jag har ont i höger axel, men det gick bra ändå,  träna andra muskler=)
jag  försöker att träna iaf 2 dagar i veckan!
är inte så van att  blogga om vad jag  gör om dagarna men jag kommer väll in i det =)

nu blir det  badet och sen ska jag ooch martin  kolla på film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är han hemma från jobbet idag?

2009-03-24 @ 22:13:24
Postat av: Anonym

Han fick en släng av matförgiftning så han va hemma med kalas dålig mage!

2009-03-25 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback