Onsdag! 13/5 2009

jag är förföljd av otur!
nu har avloppsröret gått sönder under kåken=/
de blir sanering/ nya rör/ m.m m.m  

1 1/5 vaecka har gått med spiralen och det går bättre för varje dag=)  skönt...

 har bestämmt mig att ta tag i träningen igen nu,  har  legat på latsidan ett tag nu,
men har dock inte gått upp nått i vikt=)  *glad*
jag vill  trimma magmusklerna lite=) det hänger och slänger där... =/  
hoppas på att få motivation  till att orka med de=) 


jag önskar mig en  träningskompis ja kan  träna med  2-3 dagar i veckan =) 
hör av er om nån  är intresserad,   om nån läser min blogg :P 


nu ska ja ut å  jogga en sväng! 
 hej hej 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Kling

tjenisen. Kan tipsa om att köpa dej ett par inlines. Har åkt i över två år nu och är det bästa tränigen för slimmade ben å schyssta magmuskler :)Kram på dej

2009-05-20 @ 08:39:50
URL: http://miathuver.blogg.se/
Postat av: Linnea

Halloj!!!

Ja känner mig rätt manad att ställa upp som träningskompis! Känner att ja gör mest ingenting nu när både vattengympan å styrkegympan är över för säsongen!!! Mina muskler, de få ja har hittat, skriker av uttråkning! Måte röra på mig!!! Hör av dig om du vill göra nåt nån dag...ja e på så länge ja hinner!!! =)

Kram

2009-05-20 @ 14:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback