Lördag!

igår va vi på inflyttningsfest hos micke och linea!  det va kul att träff alla vänner...det va jätte läängesedan,
kom hem före 12 vilket va bra,  inte  för sent...

idag lördag har vi ägnat dagen åt att göra presis ingenting...  fram till nu=) då vi är pigga och glada igen =)

nu ska vi åka till huset... eller gården kanske man ska säga...  med lite saker,  bla  flyttlåder m.m   så   vi får plats i lägenheten att packa fler =)


Våran älskade roddis är halt!!  har varit det i en vecka. han  skuttar  mellan varven på 3 ben...
vetrinären beodra koppelvila och ja.. vila överlag!  
blir han ej bättre  till nästa vecka så ska vi åka in med han! 



En Kompis  till oss har fått  barn =)   grattis linda till sonen!  


 


Kommentarer
Postat av: syrran

ojojoj vad inlägg jag hinner inte med =) Fint du var i nya frillan! jag vill oxå....

2009-11-28 @ 17:48:32
URL: http://bullmammas.blogg.se/
Postat av: Linnea

Spännande med flytten! =)

Va tråkigt med Roddan, hoppas han blir bättre snart! =(



Ja jag håller med.. grattis Kurris Johan och Linda! =)

Kram på dig Mia, hälsa broder min!

2009-11-29 @ 17:55:28
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback