Torsdag !

Hej!  nu va ja snabb.... redan dagen efter :P

Föreläsningen idag i bollnäs va bland de nervösaste ja gjort, darra som ett asplöv och hjärtklappning....  tur folk inte ser hur man känner sej,   va inte  så bra föreläsning.....  min första gång... och ja... ni vet...

jag gjorde de, jag växte som människa,  och är villig att jobba som  fasen med att övervinna min rädsla att prata inför grupp,  de va ca 90 st  där idag,  i en konferans sal,  jag stod längstfram och alla andra satt och titta på mej...  
de är en helt annan sak att prata med hundmänniskor på utställningar m.m....    skillnad när de blir som idag... 
ja och micken, och massa  åskådare så  kollar på mej!

snart börjar de närma sej  HUND 2009!   de ska bli såå spännande!
en hel weekend i  sthlm med jobb =) !! 

Idag  tog jag vaccinet....  och nojjig sm ja är trodde jag att ja skulle tuppa av och må skit dåligt....

läget är änn så länge:  inget...  känner inte av  sticket... inge ont i armen...
allt är som vanligt...  hoppas de håller sej så!

jag har ej tid att vara sjuk!!!!   på ons bär de av mot HÄLLBO!!!!!!!!!!!   

jo, ja fick ett  jätte stort och fint  Benjamin fikus TRÄD av svämor Mona =) säkert 2m högt  och stoora blad...

vet presis vart  vi ska ha de =D  


när nu ska ja sova....   jobbet kallar  imorgon,  och även banken kl 13 =)  


hej hej !!! 

 








Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh jag lider med dig Mia, att tala inför grupp är inte min styrka precis! Men som du säger så växer man enormt av det - fruktansvärt nyttigt att öve bort det! Vattengympan var min metod att besegra scenskräcken, att stå inför grupp och ta plats liksom...Å de funkar ju =)



Å va roligt att ni kan börja flytta in nu! Längtar hem så jag får se ert vackra hus!

Ta hand om dej, Kramar i massor

2009-11-27 @ 19:12:39
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback