Vilken dag =)

Vaknade lite halv knöven imorse, och trött...  kan vara att  man ställt om till vintertid.. att det är mörkare ute  bra mycke tidigare än förr.

iaf  jag  har  varit ute på en helmysig uteritt med  Agneta och herman ,  flashy va jätte snäll och  duktig, och  vi tog täten nästan hela ritten..  ( stålt)  ca 40 min  va vi ute,  pysigt...

igår upptäckte jag att  flashy va blodig under hakan. så efter en närmare titt och tvättning så konstatera jag att  grimman har skavt bort hår och skinn så han har fått sår...han har en grimma med spänne under hakan.  jag är nu på jakt efter en mjukare grimma med bara rn  " ring" istället...   så länge tills ja hittar en sån  får han vara grimmlös  i hagen! tur han är snäll att ta in  och så =)  kommer jämmt och  stoppar huvve i grimman.

jag ska önska mej en digital kamera i julklapp så ja kan fota mina dagar lite,  på djuren och lite sånt...

svårt att  beskriva allt... en bild säger mer...


nu börjar det dra iho sej  för MY DOG mäddan i sthlm i december. längtar  nå grymmt efter den och att visa upp oss att  vi finns till och  förhoppningsvis få nya kunder =)  som gör att vi kan fortsätta driva företaget! har vi kommit såhär långt så VÄGRAR jag ge upp!!!!!!!  så...

jag och  roddis har  börjat gå på kvällarna igen=)  konstigt de där...  under sommarn  hade ja inge lust att gå på kvällarna... fina  sommarkvällar..... 
NU... när de är minusgrader , snart vinte *burr*  då får jag värdens lust att gå ut och gå på kvällen..
konstigt.. men bra =D   skönt att röra på sej tycker ja...  både jag och rodis behöver de!!!

jag har  ett flertal gånger  seriöst fuunderat på om ja ska börja packa ner saker i låder!!  eller om ja ska vänta tills de är typ 2 veckor kvar...   vill ju inte bo  i massa flyttlåder i 5 veckor....

nä nu ska ja å  roddis gå en sväng.... de blev ju ingen  LYXFÄLLAN ikväll... va rosabandet galan istället....
så  vi  tar oss en romenix istället!!

Ha de bäst alla mina blogg läsare..  dom få jag har,  jag lovar att jag ska vårda er och skriva oftare!'


kraaamaar







Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter bra att du har hittat tillbaka till promenerandet tycker jag, skönt!!! =) Sedan skulle jag nog starkt rekommendera att ni börjar titta igenom vad ni ska ha med er till huset å inte under de veckor ni väntar, så det inte blir en "panik-flytt" å allt för följa med! Ni kan ju börja med det ni inte använder så ofta...å typ sommarkläder å sånt som ändå inte ska användas mer på ett tag! =) Man brukar ha en del som inte ska va kvar å så...skönt att ha börjat iaf! =)

Ja skulle gärna hjälpa er om ja var hemma, men hoppas att det går bra utan mig också! =)



Kramar på dig!!!

2009-10-30 @ 04:02:09
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback