Torsdag!

♥UPPDATERING ♥

Måndag 14/9 :  Fick Huset besiktigat i vallsta!  Träna  på Alfta Rehab 1 timme,  va in te bollnäs med emelie.

Tisdag 15/9: Lugn dag , jobba mellan 8-15.  va ute och red med agneta i ca 45min,  knäpp häst :P  men de gick bra hehe .  på kvällen va ja till sväfar och fick massage=)

Onsdag  16/9:  va till frissören idag  klippte lugg och färga i höstfärger=) bilder kommer snart , även   hästen fick  1 timmes massage,


Torsdag 17/9 :  fick reda på att de inteblir nå av huset vi  va intresserad av , alldeles för dyrt och dom godtog ej budet,

men jag har varit på vattengympa 1 timme idag =D  skönt, 


jag längtar  tills vi flyttar till hus, jag  tycker det är jättejobbigt att bo trångt och i lägenhet... hoppas de kommer ett hus vi vill ha snart... letar som en galning varje dag......

nu ska ja sova, imorgon ska ja till alfta rehab och träna på morgonen!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback